Old Toys
Anything here
Ujian bulanan 1
Wednesday, 20 March 2013

                     Assalamualaikum *batuk* hee . Korang ape khabar ? ana sihat disini dan harap korang juga sihat .. hmm , korang tahu tak . ana baru melepasi ujian bulanan 1 .. fuhhh , punya la stress kali ni punya exam , sebab ana tak belajar sangat ..huahhhhh , rugi nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .. haha :p , time exam ana kena campak dok belakang , punya la bosan . selamat budak kelas ana ni best sikit . kalau tak , asyik tidur je la ana kat belakang . Macam-macam perangai ana tengok dorang ni . lawak-lawak je .. Dan akhirnye , keputusan ujian pun dah kelas .. Alhamdulillah ana tak de D , ana mmg taknak pon ada D . Insaf gileee .. haha .. keputusannya ana dpat 2A5B2C .. Cun ark ? haha .. ok la tu kan ? dalam kelas pulak ana dapat no 6 .. perghhh , pandai sehhh ... haha , perasan pulak :p . Sebanarnye ana tak kisah kedudukan dlm kelas , ana pentingkan kedudukan dalam form 3 . ecehhh , bakal calon PMR la kate kan .. huhu :) Sekarang ana kena teruskan usaha untuk terus berjaya sebab ana tengok budak tekun ni pandai gak .. tercabar maruah ana sebagai 3Maju .. haha , ade-ade je aku ni ... Cuba guest dlm form 3 ana dpat no bape ? jeng ! jeng ! jeng ! no 36/497 .. pandai ark ?? haha .. Ana harap keputusan ape yg ana dpt same seperti ape yg ana impikan iaitu 4A4B . cun tak nombor tu ? haha , mmg betol la ana ckap , 4A tu pun dah cukup baik da .. tapi kalau nak bagi lebih , ana buka dengan hati yg terbuka .. haha .. sengal . hmm , k la , ana nak mandi jap .. Assalamualaikum :)

←newer post
older post→